onsdag 21 oktober 2009

Piglördag :)

Redan onsdag och snart är det helg,, jobbar till helgen men ska börja me att eventuellt vara barnvakt till syrrans barn. jobb lördagmorgon och mysmiddag med goa vänner på lördag :).. Jobb söndag kväll och mys söndag natt.. mm helgen ser nog ut att bli bra:).. I söndags var Gabriel på bio med mormor och kusin Tobbe, jag, min pappa och min minsta fis Filip var hemma och lekte. Senare kom Ida, syrran och lilla Hugo.. Vi hade stor mysig familjemiddag med god stek som pappa gjort. Mums va gott det va. Kom ihåg när jag bodde hemma, då var jag SÅ trött på den förbannande steken, men efter några år var det mycket gott igen.... Mer sånt, vi fikade och sen åkte dem hem.

Nästa vecka är det höstlov i skolan, ska bli skönt att "hänga" på fritids på dagarna, hinna sånt man inte hinner annars då man är på fritids typ 2 timmar om dagen. Ska pyssla massor.

Nä lite middag och sen blir det nog fan spinning tror jag...

Hejpa...

ps är stolt över att jag lyckats para ihop två kompisar :) NICE, dem passar riktigt bra ihop....

1 kommentar:

Åsa F sa...

Det lät som en mysig helg tycker jag... Ha det bäst!!

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!