söndag 25 oktober 2009

I dag är det söndag, och en riktig söndag med skit tråkigt väder...tur att man jobbar, inte så mycket att göra. Men dock finns det att göra som tur är. Blev lite putt när jag kom till jobbet, för typ det enda stora som finns att göra på söndagkvällar är veckans alla ankomster och det tar några timmar, och det har hon gjort alltihopa, så jag har inte haft så mycket att göra. Men har tid att blogga lite då ist.

I fredags brakade helvetet löst...Fan vad arg jag var.Länge sen jag blev så arg alltså. USCH inte igen...

I går jobbar jag på dagen, 7-15, det gick bra, hade asmycket att göra så tiden bara sprang i väg, hann liksom knappt äta ngt. På kvällen hade vi middag hemma och det var mys, jag somna dock tidigt men lite sömn i två nätter och sen lite rödvin på det. Ingen bra kombination, tur att Philip höll sig vaken och kunde underhålla våra gäster. Nice är ju pigg i dag ivarje fall.. I morgon kommer ungarna hem till oss, jag längtar ska bli kul att visa dem vad vi har köpt nämligen Nintendo WII med guitar hero, aktivitetsmatta, mariokart med styrratt och lite andra spel. Med våran otur så funkade inte nintendot när vi kom hem, men charmig som man är så gick jag till Game i Skärholmen och fick ett nytt:) det är tur att man har charm... Den servicen jag fick där går inte att slå, ska handla alla mina spel och tillbehör där från och me nu:)

Nu är det höstlov i skolan, så dagarna ska tillbringas på fritids, ska bli skönt med ett brejk från skolan. Vi ska ha höstmys hela veckan.

Nä nu ska jag jobba lite...

Lyxigt ikväll med skjuts hem..

Gonatt alla

Puss och kram

1 kommentar:

Åsa F sa...

Låter som om du har haft en bra helg. Hoppas att veckan blir lika bra. Kram på dig.

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!