tisdag 27 oktober 2009

Har kommit på för ett tag sen att jag inte känner mig nöjd med livet just nu, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men saker känns inte bra. Känner mig inte glad längre, känner mig bara tråkig och trött. Höstedepp säger vissa. mm stämmer nog till en viss del, men inte allt. Kämpar och kämpar emot vissa tankar som bara åter och åter igen dyker upp. Saker som hänt dyker upp mer och mer och känner att jag grubblar och grubblar. Vet varken ut eller in, bak eller fram. Vill inte känna så här, det är ju bara till besvär. Allt jag gör och allt jag säger verkar bli fel, BLÄ, fy fan va trött jag är på livet. Tur att mina barn är hos mig varannan vecka, hur hade mitt liv sett ut annars???? Vill gå ner i vikt, men har just nu ingen karaktär, ensamheten tär och man blir sugen på kvällen på ngt gott. Och det finns ju nästan alltid ngt gott i skåpen. Ska nog köra soppdieten ett tag och få en kickstart, eller kanske byta ut ett mål mot sån dietbar, eller vad det heter.

Jag mår inge bra!!!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!