onsdag 14 oktober 2009

Varför måste livet ibland vara så jävla komplicerat???? Sjuk, mens, ensam, uttråkad, hunrig men ändå inte, kluven, allt är bajs just nu........ Borde inte behöva känna så här tycker jag... PMS..Eller vad tror ni????

Vill så gärna träna men kan inte och får nog inte det heller för den delen, är ju inte hundra procent frisk, ja vill ha ett liv där trots att mina barn är hos mig ska jag väl kunna göra saker eller har jag fel????? mm kanske, vad vet jag. Föräldrarmöte ikväll kan inte gå för har ingen barnvakt, behöver handla men har ingen lust, kallt, och fattig är jag för den delen... Pengarna bara rullar, det är dyrt att vara ensam. Tror jag klagat färdigt,, får se om det blir uppdatering lite senare:P..
Hej hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läser att du inte är frisk, men jag har precis dragit igång en träningsutmaning i min blogg. Vi startar på måndag. Om du känner dig friskare så häng på vet ja!

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!