fredag 13 mars 2009

På Riktigt!!!

Ibland tror man att man känner folk fast man inte gör det konstigt nog. Folk man känt en hel evighet bara beter sig som ja jag vet inte vad!!!! Konstigt, orkar inte ens ödsla tid för såna människor. Men läser man en blogg får man kanske ibland se humorn i det hela, eller konfrontera personen i fråga ist för att fråga någon som knappt vet vad en blogg är.. MORR

Annars så är det en bra fredag trots att almenackan visar 13..... Min pappa opererades idag och det gick bra, han får snart åka hem.. Ska krama han massor i morgon.. Skönt pappsen..

Annars då. jo då, fick ett PMS anfall i onsdags, usch vad jobbigt det var. Stackars min Philip, vad han får stå ut me som tur är inte så ofta men dock ibland,..FÖRLÅT älskling..Älskar dig!!!

Imorgon ska jag jobba och sen på dop och sen till mina vänner Teo och Gabbe på middag och SCHLAGERPARTY!!!!!!, på söndag  är det barnkalas och sen ska jag DÖ i soffan hela söndagen med min darling..... 

Nu ska jag duscha 

So long

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!