tisdag 10 mars 2009

Oj har inte haft tid me min blogg!!! Shame on you!!

Oups har inte haft tid helt enkelt.

Min helg har varit bra.... I fredags gjorde vi absolut ingenting. I lördags var vi och bowlade med ungarna i Mariatorget, (bilder kommer, har dem på datan hemma)... På kvällen var min älskling och tog några öl med polarna, jag passade på att SAPPA på alla kanaler jag bara kunde, tog total kontroll över fjärrkontrollen. Gick och la mig hyftsat tidigt, fick en smärre spritchock när min kära ramla in fram på småtimmarna, och vad hemskt det är när man själv inte druckit och det kommer hem en äskling som STINKER,. Trots bara 5 öl som han påstår:P...

På söndagen fick han sovmorgon, jag och ungarna byggde med lera, lega, vi ritade, spelade data, ja jag gjorde ALLT för att inte väcka honom, snäll som man är... Sen när jag till slut ansåg att han sovit klart så åkte vi till syrran för att fira Tobias som fyllde 15år, herregud lilla gubben har blivit stor. Vad köper man till en som typ har allt.. jo en 20 liters bensindunk full med bensin.. hi hi han blev superglad med tanke på att i garaget hemma står hans nyinköpta moppe och väntar på att få blir körd, om denna himla vår kunde komma snart....

Så var det tisdag och jag är på hotellet och jobbar.. Ska jobba idag och imorgon.

Igår var jag och skulle träna Bodypump, har liksom blivit lite av ett MÅSTE för mig, kul när man märker resultat...Men hon var sjuk, och ist för att ta in ngn som kan köra bodypump så plockar man in en som ABSOLUT inte är van att köra muskler med skivstång och vikter med mera.. Så booring, men aja fick lite gjort iaf....

Nä nu ska jag jobba lite igen...

Puss på nosen

PS..Yvonne,, snyggt du gjort hemma med foton, lampa med mera!!Ses på fredag!! PUSS

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!