onsdag 25 februari 2009

Vilodag!!!

Idag har jag inte tränat... Har haft en lugn skön vilodag med min älskling.... Och folks,, han är VAKEN:) ha ha.... Nä det är faktiskt jag som somnat dem senaste dagarna. Har haft ont i magen igen, känns lite bättre idag. 

Idag har det varit en trög dag på jobbet, lite barn, dåligt väder, rastlösa barn, ja vad ska man säga. Booring.. 

Imorgon ska jag åka till mamsen och få hemmagjorda pannbiffar, MUMS, på fredag har jag middagsdejt med min älskling, och lördag SMÄLLER det, då ska jag och Yvonne äntligen dejta igen... Me like you very much... Vi ska äta, dricka vin och fota...Helt galet kul ska det bli...

Jobbar lördagdag och söndagkväll,, ska bli kul men jobbigt så klart. Men det är så kul där så tiden bara går så fort. För övrigt blir det nog en lugn helg tror jag. 

Vi höres och synes

Pussen 

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha skönt att han är vaken! :-D

Låter asnasj det där!

Kommer bli riiiiiktigt coola kort tror jag! :-)

Anonym sa...

Låter som om du har en skön helg planerad gumsan!
Vi har ett gympapass 'flytt' inplanerat åt oss... haha

pok

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!