tisdag 24 februari 2009

Har tränat idag igen.....

Hej hopp!

I dag skulle jag bodypumpat igen, men träningsvärken i mina ben sa NEJ FÖR FAN INTE TVÅ DAGAR PÅ RAD, MÄNSKA! så jag gjorde inte det, men till gymmet gick jag och styrketränade, när jag väl kommit in så ringde min vän från skolan och ville bjuda på fika, men vi får ta det en annan dag, synd. Hade varit mycket trevligt. Anyway, väl inne på det illaluktande gymmet så körde jag hårt som fan. Biceps, triceps, bröst, rygg, mage, mage och mage..MASSA MAGE.... När jag tränat klart och skulle gå ut och hämta min handduk för jag tänkte jag skulle duscha och basta för en gång skull, nähä då hitta jag inte mitt skåp, fan vad trött jag blir och hur pinsamt som helst och springa och sätta nykeln i varenda lås. Men till slut hitta jag det.. HA HA...Så nu är jag hemma och är helt slut, men SÅ NÖJD med mig själv. Good Girl..

Pussar

3 kommentarer:

Jag... sa...

HAHA idag IGEN?? lol

Anonym sa...

haha ja det var lite skoj ju! fan duktig du är!

Anonym sa...

Vad duktig du är!!! Själv sitter jag bara och lagrar fett. Haha!

pok
Teo

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!