torsdag 26 februari 2009

En skön Lindakväll!!

Idag har jag varit så duktig... Slutade jobbet vid typ två, hem byta om och promenerade till mammas jobb i Alby, det tog ungefär en timma.. Så skönt. Vi blev hämtade där utav pappa och vi åkte till Tumba och handlade lite.. Sen åt vi så god middag, mammas hemmalagade pannbiffar och rostade grönsaker,,MUMS.. 

Pappa skjutsade hem mig för ett litet tag sen och nu sitter jag här och tar hand ännu mer om mig själv, har fått med mig lite mysiga masker hem utav mamma som jag nu i skrivande stund sitter me och ansiktet är riktigt STELT, skrattar jag så spricker det.. Ha ha så skönt, nä nu ska jag fortsätta ta hand om mig.. Vi hörs Puss och kram


1 kommentar:

Jag... sa...

holy cow nu kommer jag ha mardrömmar inatt, scary face ;-)

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!