fredag 27 februari 2009

Igår hände det som hände i somras med min pappa igen..... Han fick åka ambulans för sitt hjärta, och nu är det PRI 1 på hans hjärta, snart kommer det bli en operation, min värld försvann under fötterna på mig, skaka i hela kroppen och var jätteorolig. Ensam var jag dessutom och det gör ju inte saken enklare. Hade varit hemma hos dem tidigare på kvällen och ätit middag och när sen pappa skjutsat hem mig så var han alldeles svettig när han kom hem, mamma tog puls och lyssnade på hans hjärta och det rusade.. Hon ringde akuten och dem sa åt han att komma in och mamma sa ok då tar vi en taxi, men det fick dem inte utan dem skickade en ambulans. 
Dem tog EKG på honom och senare på natten fick han åka hem efter lite oberservation. Åh fy vad det är jobbigt, har trots allt varit på jobbet idag fast jag kanske sovit 2 timmar, kändes som om jag varit på ett stort raveparty.. Det känns lite bättre nu, men tycker fortfarande att det är mkt jobbigt, kommer nog inte bli lugn förrän en operation är gjort på farsgubben.

Nu ska jag lägga mig me min MP3 och vila en stund. 

Trevlig helg, själv jobbar jag

kramen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men nej vad jobbigt! Jag vet precis hur överjävligt det är!
Hoppas det blir bättre snart!
Tänker på dig! kram!

Jag... sa...

Nej men gumman! Fy vad jobbigt!!!

Hoppas han får sin op snart och att han snart mår bättre!

Hoppas även jag kan få dig på lite andra tankar imorgon så att du får andas lite :-)

Kram på dig!

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!