lördag 28 februari 2009

Jobb i helgen på hotellet,, så roligt:)

Nu sitter jag på jobbet och det känns skönt att vara här, var lite seg i morse men det gick snabbt över när jag kom ut i kylan, -5 grader var det klockan 06,15 i morse för er som inte var vaken då vet att det var så kallt:P...
Jobbar till klockan tre sen ska jag hem till Yvonne och skringa min tankar lite, hon är så go. Det ska bli kul igen.. Ni får se sen va vi ska hitta på hi hi...

Nä sätta fart me lite bokningar kanske:)

Vi hörs

Puss puss

2 kommentarer:

Jag... sa...

Jaaaa det ska bli roligt! Du ska få äta vegetariskt och jag har sååå många fotoidéer till dig såååå! :-D Det kommer bli grymt!!

Linda sa...

åhh vad jag längtar:) dressed for succed:) eller hur fan det stavas, vad ska jag ha på mig då???

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!