söndag 8 februari 2009

I fredags kväll åt vi Fajitas och drack lite vin och öl, somnade i soffan strax efter Let´s Dance var slut. Skönt. På lördagen var vi hemma hos mina föräldrar och fikade och hälsade på min invalida pappa som har ett knä som ser ut som en stock ungefär. Köpte tulpaner till han och även en present till lilla prinsessan Emelie som vi var på kalas hos idag.. Det var mycket skoj, träffa alla tjejor och prata lite skit. Annars har jag inte gjort så mycket annat i dag. Tagit det lungt, ikväll blir det en tidig kväll känner mig trött efter lördagens tjafs, som jag inte orkar dra. Men det har tagit musten ur mig. Orkar inte mer.

Nu ska jag lägga mig i soffan och umgås lite med mina barn innan dem går och sover för att imorgon ska dem till sin pappa och jag ska bege mig till gymmet i morgon och bodypumpa lite, ska bli nice.

Puss Puss

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!