fredag 6 februari 2009





Idag har mosters älskling varit på besök.. Han är världens mysigaste bebis. Så go o glad att man kan äta upp han utan tvekan. Han blev lite arg på slutet men dem fotorna besparar jag er:). Visst är han en riktig sötis??:)
Puss mosters älskling
Annars har dagen varit toppen, varit och handlat på Coop i Skärholmen, i like that store.. Sen kom syster och vi åt lunch o pratade en massa, skönt att prata med henne.. Hon är min bästa vän.. Nu ska jag fixa lite innan ungarna kommer från dagis:) trevlig helg..











5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter ju som du har haft en ganska myspysig dag ju. Vad skönt!
Själv har jag vart och jobbat den enda jobbdagen denna veckan. Fattar inte hur jag orkade.

pok
Teo

Anonym sa...

Låter som du hade det mysigt!!!
Idag har jag jobbat i 11 timmar så man är helt slut.
Låter bra att du kommer över med en vinare nästa vecka hehe.
Puss & Kram
Gabbe

Jag... sa...

LINDA!!! Vi MÅSTE in och pumpa tyngder på gymmet hela jävla veckan! det är en ORDER!!

Kom igen nu! Seriösa pass, är du på??!

(söööööööööööööt moster sötis btw ;-) )

Anonym sa...

Ska du se festivalen ikväll då gumsan?

pok

Anonym sa...

Mysiga bilder :) Jag har en utmaning till dig på min blogg.. Kram Madde

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!