måndag 9 februari 2009

Det som hände för någon dag sen får ALDRIG hände igen!!!!!

Det hände lite saker för någon dag sen, som aldrig någonsin får hända igen..Har analyserat, vänt upp och ner på allt jag sa och gjorde, men hade inte kunnat gjort det annorlunda. För så arg som jag var har jag nog aldrig varit tror jag iaf. Jag har varken lust eller ork att berätta vad som hände men bara att jag blev så besviken. Man fixar och donar och försöker fixa men så rasar allt bara omkull.... Vad gör jag för fel? Är jag för snäll? Är jag för blåögd? Är jag rent av bara helt jävla blåst som tror att det skulle funka?. Ja nä kommer ju inte få några vettiga svar på det så det är väl inget att diskutera. Men bara vill att Du ska veta, händer det igen så vet du vad jag har sagt, eller hur?

Alltså det här med förhållanden....

Ge och ta
Diskutera
Respektera
Berätta hur man tänker
Berätta vad man tänker
ja helt enkelt KOMMUNICERA eller har jag fel....

Varför är sånt inte alltid självklart? Jo jag tror för att man tänker helt olika. Jag är en person som gärna diskuterar och kollar av läget innan jag bara snabbt som attan styr om planer som man bestämt tillsammans. Äsch va arg och ledsen jag blir nu igen bara för att jag pratar om det, men känner att jag måste skriva av mig. För jag vet ju att det får mig att må bättre.

Ett förhållande är väl inte alltid en dans på rosor, för man har sina ups and downs nästan hela tiden, och har man det inte dåligt ibland så vet man ju inte när det är så där JÄVLA bra i ett förhållande...

Elle som Alfons farmor säger. Har man inte tråkigt ibland så vet man ju inte när det roliga kommer :)

Visst har vi pratat om det, men det sätter ju spår i en och jag som äntligen börjat känna helt annorlunda, och nu får man liksom starta om för att bygga upp tillit och respekt igen. ÅH tröttsamt, men vad är det man säger: Tiden läker alla sår. Tiden läker nog även detta sår, även fast jag är en riktig hejare på att dölja saker så mår jag ju riktigt dåligt innombords.

Nä nu är det snart Sex and the City och senare ikväll är det Lipstick Jungle... Kul kväll!

Pussar alla MINA underbara vänner som ställer upp för mig, och bryr sig, och orkar me mig:)!!!

1 kommentar:

Jag... sa...

Inga pussar till mig då alltså, för jag orkar fan inte med dig ;-)

PÖSS

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!