torsdag 12 februari 2009

Det känns bättre nu med tanke på förra inlägget... Vi badade igår och pratade ut om ALLT.. Tror nog inte han tidigare förstått mig, hur jag tänker Tex med det här att han är ju mitt allt. Jag planera utefter han. Men han har liksom inte riktigt tänkt så, utan egentligen tvärtom. Men nu har vi pratat i över en timma i badet ( fick fylla på varmvatten två gånger) och han fick nog en AHA upplevelse. Alltså så har det alltid varit för mig. Man kollar av läget, Är det ok, älskling, eller hade du tänkt dig ngt annat... Det är väl inte för mycket begärt? Men nu behöver det nog inte bli mera missförstånd. För nu har vi ju pratat ut om det här.

SKÖNT!!

Ikväll ska jag till Teo o Gabbe. Det ska bli mycket trevligt. Philip ska vara hemma, hans far åker iväg till skåne där hans "farfar" gått bort. Situationstecken för att det var hans farmors nya man. Tråkigt. R.I.P.


Och ´från det ena till det andra.. Hur FAN kan inte Stadsmissionen ta emot 8 miljoner bara för att han som skänker pengarna kommer från porrindustrin, herregud. Skit vad pengarna kommer ifrån det är ju till dem hemlösa. Porr är väl inte något förbjudet? Eller har jag missat något?

Nä nu ska jag göra mig i ordning och gå till jobbet..

Vi hörs senare
Puss mina vänner och en massa kärlek till dig min älskling

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!