söndag 1 februari 2009

Helgen som varit!!!




En helt toppen helg har det varit...
Den började i fredags med Joe Labero, som är helt jävla otrolig.. Jättebra show, med god mat gott vin och ännu godare sällskap..

På lördagen var det fullt ös från klockan tolv på dagen till klockan halv fyra på natten....
Detta blev ett snabbt inlägg,, ska blogga mer detaljer i morgon,, nu måste jag sova.. Jobb i morgon
Här är iaf resultatet från Studio som vi var på i lördags.. Är inte helt nöjd med bilderna,, men dem duger.. Puss och Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se att du också bloggar..

Åsa F sa...

Vaddå inte nöjd? Bilderna blev jättefina ju... Kram på dig.

Anonym sa...

Tjusiga bilder, men ingen slår den gamla bilden.. Du vet vilken jag menar!

pok

Jag... sa...

Helt ok bilder, jag kan dock inte förstå att de kallar sig proffs och bara kan ta oskarpa och överexponderade bilder?

Jag gillar de fotona där du ler, du ser jätteledsen ut på de andra, är du ok? :-)

Kram

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!