onsdag 28 januari 2009

So far so god!!!!

Hittils har veckan varit TOPPEN!! Och bättre kommer den bli.....

I måndags gjorde jag det....Äntligen tog jag mig råd att köpa en sängstomme... Yeah.. blev lite annat joks också men det bästa var sängen... Robert och Philip hjälpte mig att sätta ihop den,, Thanks!

Tisdag tänkte jag åka tillbaka till Ikea för att komplettera lite till mitt sovrum, skulle först gå och klippa mig så när jag sitter hos Kostas som frisören hette så kommer min älskling in och också ska klippa sig.. Det börjar:
- Heej Snygging,, vill du gå på musical?

What tänker jag,, men vad fan det är klart jag vill,, inga snygga kläder hade jag på mig, tänkte kan ju för f.n inte gå på musikal i träningsjacka, så jag snabbt in på HM, greppa en tröja och en kofta och Philip betala medans jag sprang tillbaka in i provhytten för att byta om :) ut till bilen, han på med skjortan och sen GÄRNET in till stan för att gå på Showbuisness med Rennie Mirro, Karl Dyal och en tjej som hette Hanna nånting,, helt ok.. Rolig, mycket sång och dans... Ingen middag hade vi fått i oss så det fick blir snabbmat på vägen hem, ja ibland blir det så.. Men kul att göra ngt impulsivt.... :)Tack för det...

Idag har jag varit på utvecklingsamtal med Gabriel.. Han var mycket duktig tyckte hans fröken.... Älskar dig gubben!!!Du är bäst...

By the way..Folk är så otroligt löjliga och avundsjuka eller nåt. Vet ej vad, men fick höra utav en kompis att någon läst min blogg och påstått att jag skrivit om mitt jobb,, ja men det är väl klart jag har, det är mitt liv och min blogg, men har aldrig utsatt någon.. så den vännen som hört det dessutom i andra hand googlade på mig och hitta min blogg och började lusläsa och hon hitta inget som hon tyckte var konstigt så du som kommenterat min blogg,, säg till mig och DU tycker jag skriver ngt som är konstigt till mig personligen är du snäll ist för att gå bakom min rygg.. du vet var jag finns!! Ha ha Patetiskt!

Nä nu har jag inte tid, ska på möte i skolan...I morgon är det underklädesparty hos mig och fredag Joe Labero, lördag fotodag och utekväll.. Så ja vad ska jag säga.. typ hörs på söndag eller ngt om jag inte är helt slut.. Klart slut

Pussen på dig

2 kommentarer:

Åsa F sa...

Jag vill oxå fotas och få fina bilder på mig själv. Avundsjuk....

Anonym sa...

Hoppas du haft en bra helg! Har hört att maken fått sms från dig!
Puss & Kram

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!