tisdag 3 februari 2009

Jaha då var det dags igen,, pappa på sjukhus... Knät ser ut som en stock ungefär. Han blev skjutsad utav Tom så nu sitter han och mamma på medicin för att utesluta att det är en propp han fått, han kan knappt gå. Hoppas dem gör ngt åt det nu, nästa vecka ska han operera hjärtat så jag hoppas han får ordning på sitt knä..

I morgon är det min tur att operera mig, är nervös för jag ska bli sövd.. Men det går nog bra, när jag väl är där, har inte så mycket mer att skriva om. Så vi hörs

POK


Ps.. Hoppas du snart blir frisk Teo.. Tomt utan dig i skolan!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack gumsan. Jag saknar dig med. Det är inget roligt att ligga här hemma och glo i taket.

Oroa dig inte för operationen i morgon. Det kommer att gå jätte bra. Ska skicka lite extra kraft åt dig.

pok

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!