tisdag 6 januari 2009

Men hallå det känns som söndag idag:P... Konstigt men i morgon är det faktiskt onsdag. Börjar jobba i morgon ska bli riktigt skönt att komma tillbaka till vardagen igen.. Har fått nått anfall här hemma och hållt på i två dagar och gjort om, möblerat om i vardagsrum, IGEN,, ha ha, gjort om i mitt rum och i ungarnas rum och så blev det så Jävla bra asså.. man är ju en klippa, borde kanske hänga på Design Simon och Tomas:) ha ha..

Idag har vi haft en toppen dag.. Och ni som läste mitt inlägg där jag berätta om min Cosmo tidning, så kan jag ju varmt rekomendera tricket me en novell,, Det funka, stabilt som fan...

Så har jag slängt några ord me min syster som haft en natt hon sent kommer glömma, Hugo var typ SKIT arg fram till två, skrek som bara den, lilla gubben, stackars sötis. Men nu ikväll var han jättenöjd, hade ju iof precis bajjat när jag prata me henne, och vem är inte nöjd efter det????

Nä dags att noppa ögonbryn, lägga fram kläder och fixa inför morgondagen, så tyvärr mina vänner har inte tid me er längre..

Tack för kommentarerna...

Gabbe! Är inne och smygläser din blogg me:) intressant..

Teo! see ya in the morning

Puss Puss

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!