söndag 4 januari 2009

Då var man hemma igen då:) skönt på ett sätt men inte skönt på ett annat!! Mina barn är här hos mig nu,, har verkligen längtat efter dem,,,, nu är vi lediga i två dagar sen börjar allvaret igen på onsdag,, ska bli skönt att komma igång igen och jobba. Har ju som ni vet varit ledig sen 19 december. Imorgon kommer mina föräldrar hem, ska bli kul att träffa dem. Och på tisdag åker vi nog till Syrran så barnen får träffa Hugo.

I dag har vi haft en dag på Isen, med skridskoåkning, korvgrillning och varm choklad. Riktigt mysigt och riktigt kallt. Har inte åkt skridskor på flera år men det satt i ryggmärgen. Kul som fan och jättemysigt..

Idag slog jag till och köpte nya numret utav Cosmopolitan, love that magazine. Massa bra tips, ideér och annat kul att läsa, står bla annat, hur man kan hotta upp kärlekslivet (som om mitt inte redan är det):)... Men till er alla andra :) så, kan man tex

Mejla en novell: Skriv en egen erotisk berättelse, låna ur en bok eller på nätet. Mejla halva historien me löftet om att han ska få höra slutet ikväll när han kommer hem.

Så sätt er ner och låt fantasin flöda. Kommentera gärna om det funka.. Blev han GALEN???:)

Trött som fasen är jag, vi hörs i morgon

SOVGOTT!!

PUSS PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!!

Kul att läsa din blogg. Har hört talas om dig hehe :) Du verkar vara trevlig.

Hoppas julen & nyår varit bra.
Kram
Gabbe

Anonym sa...

Måste testa det på Gabbe. haha.

ses i morgon!

kram

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!