onsdag 7 januari 2009

Sanningen kommer från barn och gamlingar sägs det va??

Ok, gilla läget Linda, dags att börja sätta fart me träningen din hösäck, soffpotatis, svullo, you name it,,, efter jobbet idag när vi kom hem så satte jag på lite kaffe, då slår Gabriel mig i rumpan och säger han

- Men mamma, hela rumpan gungar när jag smiskar dig...

VA?? vad säger han till mig?.. HA HA..


Så nu hungerstrejkar jag, och ligger på min pilatesboll och gör rumpövningar, magövningar, armhävningar ja allt som man kan göra på en pilatesboll, eller jag ska, snart.. Ska bara!!!

Fan vad trött jag blir, varför. Jo jag har ingen energi till sånt. Min energi går åt annat just nu. Men vafan när han säger så, så är det kanske time att börja. jo då ja ska, lite senare ikväll. När jag är så trött så ögonlocken hänger ner över kindkotorna då ska jag lägga mig framför dvdn och träna till Susanne Lanefeldt och göra KNIP övningar:).. HA vem lurar jag, jo mig själv. Men nä på allvar, ja ska...


Typ nu?


Åhej och Åhå och träna på....




1 kommentar:

Jag... sa...

HAHA Emelie frågade mig om jag hade en bebis i magen, när jag svarade nej det har jag inte (din lilla skit typ) så skrattade hon och petade på min mage och sa jooo det har du visst!

Gissa var min motivation kommer ifrån ;-)

Jag är på gymmet imorrn vid 16.30... såruvet ;-)

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!