söndag 25 januari 2009

Igår så var det ett riktigt jävla skitväder på ren svenska..... Så himla tråkigt, och jag som hade planerat en utflykt och allt.. men det blev ju inget så klart för vädret tillät inte det..

På kvällen var min älskling och åt middag hos sin vän Jocke, och vi skulle samlas här och ha det lite trevligt sen. Men vissa tyckte det var jobbigt att ta sig till mig, även fast en utav dem inte drack. Men jag som har två barn och klockan var över åtta, för mig skulle det vara så mycket enklare att ta mig till Segeltorp och sen hem igen, ye right! Så jag satt ensam ist. Booring... Men sånt är livet. Det hände IGEN.. Tråkigt...

Idag har jag gosat med min Hugo, världens sötaste.... Philip är på mcmässan och kollar läget. Så snart ska jag laga mat, bada mina barn och bara ha en riktig mysig söndagkväll så jag sen avslutar me världens bästa pojkvän.

Förövrigt så har den här helgen inte varit så bra, mycket ensam. Och det är ngt jag inte tycker om på helgerna men så kan det bli ibland.. Nästa helg är han bara min:)....

Vi hörs
Puss Puss

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!