söndag 25 januari 2009

Är jag konstig????

Kvalittetstid sammanlagt ungeför 4 timmar utav helgens alla 48 timmar,, det innebär att 44 timmar har varit egen tid.... Jo men det kanske ska vara så! Vad vet jag?. Eller är det så att tiden inte räcker till alla gånger! Ja jag vet inte, kanske inte så mycket att grotta i, men var tvungen att kolla läget iaf!!


Apropå fredagens Let´s Dance... Äntligen åkte hon ut,, hon kunde ju för fan inte ens dansa ju.. Nä du lilla Blodinbella, håll dig till bloggandet så blir det nog bra ska du se..

2 kommentarer:

Jag... sa...

Du bruden, vad sägs om lite kvalitétstid med mig i veckan? ;-) Kom över nån kväll så får jag fota dig :-D

Linda sa...

åh jag kommer:) det vore jättemysigt....dricka te och prata:) längtar redan!!

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!