lördag 24 januari 2009

Nu har jag konstanterat det som jag länge undrat!!

Japp, killar är ett släkte för sig,,, konstiga, oberäkniga, bestämda, ja KONSTIGA...

När man försöker få dem förstå fakta så blir dem sura, och tror man är sur. Ha ha... Konstigt
Alla vet att helgerna för mig att heliga.. Det är då det finns tid till att umgås. Och alla vet att jag inte tycker om att ha helgerna själva, eller nu har jag barnen,, men en vuxen vid sin sida så det komplett.. Hade jag varit singel så hade det varit annorlunda för då räknar man inte me att ha ngn vi sin sida, men nu är saken den att jag är inte singel, och jag tycker det är astråkigt när det blir så här.... Vad ska jag göra. Goda råd uppskattas.. Igår blev jag inte sur, men såklart fundersam när inte karln hör av sig, inte ens när han går och lägger sig. Vart tog han vägen liksom.. Ja ja nog om det. Nu ska ja fortsätta här hemma

Har satt på en tvätt och när den började centrifugera så hoppa den fram en bit och FY FAN vad skitigt det var under den, så nu ska jag storstäda under tvättmaskinen.

Puss på er

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!