fredag 3 oktober 2008

wheeee Thank god is Friday:)

Så var det fredag igen... Fasen va veckorna går fort när man som jag har så mycket att göra,,, ha ha.. Idag har jag och mina barn TOKSTÄDAT,, dem har varit till stor hjälp, vi har rensat på deras rum, sen ringde vi Philip och bad han åka förbi någon Ica affär och hämta banankartonger:),, han kom "bara" hem med 32 stycken, ha ha, hur mycket skit tror han att jag har hemma,, ha ha....Men dem går nog åt,, ska ner me massa barnkläder...
Ikväll ska jag mysa med Philip o Barnen, i morgon ska vi umgås me mormor,, Philip ska me några kompisar till Östhammar och täcka över en båt.... Sen vet ja inte så mycket mer...

Ska jobba hela nästa vecka, på hotellet utom Torsdag då jag är ledig.. Nu är det dags att fixa middag... Pussar och kramar....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hitta hit på nå höger fr Facebook :-) Hoppas allt e bra me dig hemma i svedala?! Såg dig inte på ICA när ja va där å hälsa på så du har väl moved on to other things?! Ha de! Kram

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!