onsdag 1 oktober 2008

Hotellbranchen igen, ja är så lycklig,,

Då har jag kommit in i hotellbranchen igen:) så glad... Fått ett extra jobb på Hotell Terminus,, var där och jobba idag.. Så himla kul,, har checkat ut, checkat in,, gjort bokningar,, räknat kassan, ställt 18 miljoner frågor, gått husesyn,, skrivit på anställningspapper,, o jag vill dit och jobba igen.. Hela nästa vecka bokad utom Torsdag då jag har min lediga dag....

Väntar också svar från ett annat företag,, ett IT-Företag på Östermalm via Kontorsfixarna, ska vara typ allt i allo, göra massa saker, såsom boka resor, ta emot besök, fixa konferensrum, assisterar alla avdelningar med div uppgifter,, vill HA det jobbet me... Även fast jag får det heltidsjobbet, kommer jag behålla hotelljobbet.... Blir det en tjänst ledig där, så är det inte helt främmande för att jag får den!!!I LOVE jobba på hotell.....Massa nya glad,sura, konstiga, elaka, snälla, söta, fula, människor HELA TIDEN....

Var skitdeppig igår när jag skulle på ett möte, men blev snabbt på bättre humör när jag träffa dig Stumpkin:).. Så skön!! Tack för det.....Ringde även dig Y och det gjorde saken ännu bättre, fick mig ett gott skratt.. HA HA

Skulle haft mys ikväll men tydligen inte,, blåst på konfekten, inte mycket att deppa över.. Han kmr ju ändå inte.... så här sitter man åter igen ensam, som en jävla enstöring..

Idag fyller min Johan 26 år:) MASSA GRATTIS PUSSAR OCH KRAMAR TILL DIG:)... Hoppas du haft en kanondag... Eller det vet jag att du haft.. Ser framemot fest snart:)....

Dags att göra ungarna klara

Vi hörs.....

3 kommentarer:

Jag... sa...

Stort grattis till dig för jobbet! så kul!! :-D

Anonym sa...

Verkligen jättegrattis! Kul att man kan göra någon glad! Håller alla mina tumma för dig, trots att det som jag sa sist, inte behövs!
Kram!

Anonym sa...

Nämen... se vem hittar man här om inte lilla Linda... fan va kul....
hoppas allt är bra med dig och alla omkring dig...
va fin du är på bilderna... fin har du alltid varit men.. ja du vet... grattis till jobbet oxå.. kul att du är tillbaka i gamla vanor... hör av dig gumman får vi prata lite... ... vore ju jätte skoj.. maila mig... haxansbrev@telia.com

Puss och Kram och Nyp i Stjärten;-)
Marie

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!