tisdag 14 oktober 2008

Jaha, ny vecka me barnen :) MYS PYS!! Lite uppdatering!!

Förra veckan jobbade jag nästan hela veckan på hotellet.... På helgen drack jag vin och umgicks me min underbara pojkvän Philipp, vi har för övrigt varit tillsammans i två år, och han överraskade mig med GOD MIDDAG och dubbelt upp i efterrätt... MMMM...

EH ska berätta en sak.... Jag försöker sluta röka.. Har rökt en cigg idag och det var klockan 8 i morse.. visserligen har jag snus, men snusar inte hela tiden utan lite då och då.. HEJA MIG...

Igår var jag me Philip hela dagen, han hade långkörningar och ville ha lite sällskap,....sen hade vi en underbara kväll....

eh vet ni jag har ingen lust att blogga just nu.. vi hörs

1 kommentar:

Anonym sa...

hej vilken fin blogg du har, såg dig på space med har de jag med kram

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!