lördag 28 juni 2008

Glädjande besked, bokat resor, handlat kläder:)

I går bokade jag och mamma resa till Turkie, vi åker 6 september och kmr hem 13 september... Åker till Gotland med Philip 18juli, åker till landet me ungarna vecka 30, Göteborg med Johan vecka 31:)... Sommaren blir nog bra till slut...

Philip åkte till Cypern igår....Han kmr hem om en vecka,, hoppas verkligen att han får det bra, och att vädret är bra, ska sola solarium så han inte är brunare än mig, aldrig i helvetet att han ska bli brunare än mig..

Igår hade jag o Y en riktigt mysig kväll, vi drack vin o sjöng singstar, var så himla mysigt. Vi sat uppe till halv ett och pratade en massa, hur kul som helst. Idag är jag och barnen hemma hos mamma och pappa, vi ska sova kvar här. Vi har handlat lite i tumba, ungarna fick 200 kronor var så vi var på leksaksaffären.... jag köpte nya byxor, en ny tröja och lite annat skit på Inn o Finn. Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och bara tar det lungt.... Är lite sugen på att gå ut ikväll, Johan ska på krogen) ska nog smöra lite för mamma tror jag, men vet inte rän, vi får se.

Nu ska jag vara lite social. Var rädd om dig P:)Älskar dig massor..

Puss Puss Puss Puss<3

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!