måndag 7 juli 2008

how come???

Hur kmr det sig att vi tjejer är så känsliga och kärleksfulla me våra pojkvänner, vi skriver om dem på bloggar, msn, dagböcker, ja allt man kmr över... Men hallå dem då??? Oh shit det var nice!!!! men hur vore det om man någon gång såg, typ "saknar dig baby", älskar dig baby, eller ja vad som helst som får en att slå frivolter.... Ja inte vet jag, men tänk om vi tjejor skulle vara lika tråkiga, då skulle nog världen vara bra tråkig va?? Skit samma, man kan inte lära gamla hundra sitta...

I fredags hade vi en lite sommarfest med jobbet, snorkul, verkligen... Sen träffa jag en tjejkompis som jag inte sett på typ 4 år, också snorkul, vi kackla en massa skit om allt och alla:) ha ha

I lördags var jag hos syster som fyllde år. Philip var me.. det var mycket trevligt. Vi åkte hem vid elva eller ngt, sen åkte vi en sväng till Danne, men stannade inte längre för ngn var lite full.. He he nämner inga namn.....

Nu är det nedräkning,, 4 DAGAR kvar, sen har jag SEMESTER... SKÖNT som FAN....

Dags att utfodra barnen.. .Vi hörs snart igen när tillfälle ges..

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!