söndag 9 december 2007

Vilken grymt kul fredag

I fredags var vi på ngt som heter allmåsa!! Det ligger i Västerhaninge. Jag var där tillsammans me mina jobbarkompisar på Ericsson restaurangen.. Vi hade så GRYMT kul... Vi kom dit vid sex, hoppade in i duschen, tog en fördrink och sen var det dags för ÄVENTYR...

Det kom in en kille me blindkäpp, han presenterade sig som Ulf och sa att han var blind.. Han tog oss till en restaurang i närheten som heter Svartkrogen.. Där kom man in i en hall, som var upplyst med några ljus.. Vi skulle in bakom ett draperi och där var det helt svart... Och macho Linda säger Jag går först och går in bakom draperiet och går ut lika snabbt igen, för fifan var mörkt det var.. Så macho var jag... Man fick inte ha mobiltelefon eller klockor med ljus på... Johanna tog täten och jag tätt efter höll i henne för kung o fosterland, och lovade henne dyrt och heligt att jag skjuter henne om hon släpper mig nu i mörkret:)... In i restaurangen var det helt mörkt.. Vi blir ledda till vårt bord, där servitören säger att det står 3 flaskor på bordet, och 3 glas. Och någonstans på bordet ligger det en öppnare på bordet och vi alla börjar leta efter den, efter en liten stund ropar Terese: Jag hitta den.... Så vi öppnar våran dricka och efter en liten stund känner jag att det blir blött på mina ben och då har väl Viktor hällt sin dricka bredvid... Vi äter en jättegod förrätt med räkor och lite annat joks. Smaken är helt annorlunda än när man kan se maten, det smakar så mycket mer.... När vi ätit upp den kmr varmrätten in och det består utav kött och ngn gratäng tror jag:).. När jag tror att jag skärt en lagom stor bit utav köttet och ska stoppa den i munnen, så får jag visst me mig hela köttbiten upp på gaffen vilket resutlterar i att jag bryter fullständigt upp i GAPSKRATT, tårarna sprutar,, Vilken superkul kväll det var.... Efter restaurang besöket följer en rad karaoke låtar, alla sjöng det var kul.... Philip kom och hämtade mig och vi åkte hem till mig:).... Nu får ni inte veta mer utav min fredag..


Min lördag var väldigt lugn,, jag var me mamma i Skärholmen och shoppade lite julklappar, och åt lunch... På kvällen åt jag och Philip middag, och sen gjorde vi inte så mycket mer, , i dag har vi tillbringat dagen i stan och det har varit SUPERMYSIGT, gått i Gamla stan. Och vi har ätit lunch och tittat i massa roliga affärer.... Och nu sitter jag här HELT slut.. O väntar på att Philip ska kika förbi innan han åker till lumpen.... Love you!!!

Vi hörs snart igen!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!