måndag 17 december 2007

Ups det var ett tag sen!!!

Herregud, har glömt att blogga... Har väl inte hänt så där jättemycket sen sist... Har haft mina barn i veckan, det har varit lussefirande på dagis.. Tussen har varit borta, jag har varit jävligt trött, typ sovit hela veckan.. Men så VIPS så kom han hem, igår. Och Halleljula säger jag bara... Så grymt mysigt.. Vi gjorde inte så mycket, tittade på tv, pratade, gosade, ja vi hade allmänt trevligt... Gick och la oss rätt tidigt, båda var trött.. Mest han som varit vaken 87 timmar på ngn övning i skogen.. Och ont lite här och där.. :).... Så var det måndag igen.. Och denna vecka är HEMSK... Jättemycket att göra.. Möten, julbord, födelsedagar, PARTY.. Men det är bara skoj..

Ja har gett mig,, Jag har köpt STUPRÖR,, och grymt snygga var dem,, ett par lila på GIna..I LÖVE GINA... Och hittade en tröja till me, tänkte ha det på fredag... FÅr väl se om jag kanske lämnar tillbaka,, ha ha ha , lär aldrig vänja mig... :)Men nu ska jag återgå till mitt hår, håller på att slinga håret.. PUSS OCH KRAM!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!