söndag 23 december 2007

Dan före dopparedagen, och du har åkt ifrån mig!!

Så var det dagen före julafton, allt är klart... Har köpt alla julklappar klart nu, fick 2 julklappar igår utav Philip, en jättefin vit sidenpyjamas och ett supervarmt och skönt fibertäcke... TACK!!!

Nu sitter han i bilen på väg till skåne för att fira jul, och sen på fredag åker han till St:anton i en vecka. Usch längtar redan tills han kmr hem...Hoppas iaf att veckan i Alperna blir solig och fin..

I fredags var vi ute för en kompis till Philip och mig fyllde år. Vi var på krogen, det var Superkul, tyvärr var Philip tvungen att åka hem för han skulle jobba men jag och Fredrik stannade kvar, vi hade skoj.. Han blev dreggfull.. ha ha fan va roligt det var....

Imorgon ska vi (jag och barnen) åka till syrran och fira jul, det ska bli kul.. Fick lite smärre panik här för ett tag sen, min data pep jättekonstigt, och ville inte starta men jag tog fram dammsugaren och sög lite damm ur den, så nu funkar den igen.... PUH.. Förstår ni vad som kunnat hända,, alla mina bilder,, måste bränna skiten på cdskivor...

Nu är ögonen trötta!!

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!

Puss Puss

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!