onsdag 26 december 2007

Nu är julen förbi, och ett nytt år väntar!!

Nu är äntligen julen och all stress förbi, skönt. tycker jag.... Har varit och firat jul med mina barn hos min syster tillsammans me hennes familj och min mamma och pappa. Stora högtider är alltid tungt för mig, kommer nog vara det ett tag framöver, tills den dagen då jag har ngn vi min sida...Det var mycket trevligt.. I går åkte vi hem till mamma och pappa och bara va, jätteskönt. Gjorde ingenting, låg och sov på soffan medans mamma tog hand om barnen.. Har kommit in i en trött period, där jag är trött och har ingen aptit... Efter lunchen idag fick jag gå på toa och spy, märkligt. Undra varför. Detta hände mig för ungefär ett år sen men då var det för jag separerade från mina barns pappa o mådde allmänt dåligt över det. Det är ju aldrig kul att separera även fast det var mitt beslut... Hoppas för allt i världen att detta är tillfälligt så jag inte kmr till den perioden i mitt liv igen, för dit vill jag iNTE.... Mår inte så där jättebra just nu. Måste ta tag i det NU....

Nyår väntar runt hörnet och då är det fest på Tyresö, tillsammans med Cissi och hennes pojkvän Crippa, var är min??? Jo just det!! Alperna var det ja....Skulle göra ALLT för att han skulle vara tillsammans me oss..eller framförallt me mig.... Idag är det onsdag och imorgon ska jag in till jobbet och inventera för att sedan åka in till jobbet igen på fredag och göra bokslut...Har aldig gjort ett bokslut förr men tillsammans me Johan ska vi nog fixa det...Synd vore det ju annars.........

Gott Nytt År!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!