torsdag 6 december 2007

Nytt jobb, hur kul som helst....

Heej!! det var ett tag sen... Har börjat på mitt nya jobb o jag är DECKAD på kvällarna, helt slut... Den här veckan har de varit rikitgt mycket intryck... Mycket nya personligheter, men det har verkligen varit JÄTTEKUL.... slutar halv fyra på dagarna så ja kmr hämta barnen typ samma tid som förr, trots att jag jobbar i S-tälje..

Fick reda på idag att Scania har en träningsanläggning, där dem har aerobic, spinning, styrketräning, vattengympa och mycket mer.. Så jag och Mikaela ska träna typ 3 ggr i veckan dem veckorna jag inte har barnen... Ska bli hur skönt som helst....

Imorgon ska jag åka till Almåsa konferens med mitt gamla jobb, ska bli KUL.. Kul att träffa dem... Fick ett sms från min Therese där på lyftet, hon skrev att hon saknar mig jättemycket och att det är så tyst utan mig...

Igår tog jag mig vidare till finalen i Karaoke.. Finalen är i Feb, och man kan vinna en resa till London... TÄnk om jag vinner,, ska vi åka på honeymoon då P??? HA HA vore väl mysigt...

Nu somnar jag snart.. Puss o kram tills vi hörs igen..

PUSS PUSS<3

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!