söndag 2 december 2007

Det här me facebook, är nog inte så dumt!!!

Hejsan

Kan ju börja me att berätta om min lördagkväll, som jag hade helt för mig själv, och det var SÅ nice,, badade,gjorde ansiktsmask, drack lite vin, tände ljus, ja hade en riktigt mysig kväll för mig själv....

Idag har mina föräldrar varit här och hjälpt mig me diverse saker i mitt hem,,,, slängt massa skräp, borrat upp lite saker, städat skåp och lite annat skit....

och så var det ju det här me facebook,, igår fick jag ett meddelande från en killkompis vi var verkligen BÄSTA vänner när vi gick i högstadiet, och han har me skaffat facebook.. Så nu är vi äntligen vänner igen,, åh har tänkt jättemycket på han och undrat vad han gör, hur han mår med mera, det enda jag fick reda på via facebook är att han är förlovad, tror han har barn, men är inte säker,men verkligen jättekul att han hört av sig, tom min mamma blev glad, för han var verklgien som en i familjen... Härligt Dibba att ha dig tillbaka i min vänskapskrets!!!! Bättre sent än ALDRIG!!! Kramen på dig.!!

Nu ska jag gå och fortsätta göra lite nytta... Skit på er

Kramen!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!