torsdag 29 november 2007

Vilken blåsning

Okej!! Nu är han ÄNTLIGEN hemma!!!! Men vilken blåsning..Är han här???? NEJ!!! Han är hemma!! ÅH vad trött jag blir!! Har längtat efter den här torsdagen sen han åkte för typ nästan 2 veckor sen!! Men nejdå här sitter man återigen ensam... Såklart är mina barn här me mig, men dem sover och jag saknar ngn vi min sida, speciellt DIG!!! Förstår dig på samma sätt som jag inte gör det.....Lite negativ är jag nog allt, men tycker inte längre att det är OK att det är så här hemliga jag lite här och var... Vill inte vara hemlig för NÅGON!!!Det blir så oseriöst på ngt sätt!!

Fan vad jag älskar min blogg, den är min Dagbok... Ni vet att jag delar me mig av vad som
helst...Så nu kan jag äntligen dela me mig utav min bra nyhet..Jag har blivit uppgraderad på jobbet...Har fått en restarangchefs tjänst på Scania i Södertälje, det är en rätt liten restarang me typ 300 lunch, perfekt att börja me... Är lite nervös måste jag ju faktiskt medge, men tror nog att jag ska klara det, har min älskade syster bakom mig och som stöttar mig till 300%...Hon kommer nog få hjälpa mig en hel del.. I början iaf, har ju faktiskt aldrig gjort ett helt bokslut själv, men det ska nog funka... Ha Ha lyckliga jag som får ett ÅRSBOKSLUT att börja me,, ha ha restarangen går i konkurs,,, ha ha ha ha.. Nu väntar ett varmt bad och levande ljus, synd P att du inte kunde vara här...

Take care,

Carpe Diem!!

PUSSAR

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!