lördag 10 november 2007

Halleljula!!För jag har världens bästa kille!!!!

Igår fick jag en STOR CHOCK!!! Philip har varit i Karlskrona en vecka och skulle i helgen åka till Falkenberg med några lumparkompisar,,,, pratar me han när han sitter på tåget, men hinner inte prata så mycket me han för det var så taskig mottagning. Det kändes inte helt OK att han skulle dra till Falkenberg över helgen när han ÄNTLIGEN är ledig, så jag var nog rätt sur i tonen mot han... Efter jobbet så lägger jag mig och ska sola och precis då ringer han och jag säger att jag ska ringa han senare.,.. jag solar, sen hämtar Robban mig i Fruängen och vi åker på systemet... Hem till mig me allt och sen ringer jag Philip men han svarar inte, ok tänkte jag han vilar väl eller äter eller så, så jag väntar ett tag för att se om han tänker ringa tillbaka!! Men icke så jag typ ringer han var 5 minut, börjar bli mer och mer orolig att det faktiskt har hänt ngt... får för mig att han är arg på mig för att jag varit otrevlig i telefonen och det är därför han inte svarar. Men han svarar inte ens när hans kompisar ringer.. OK klockan blir typ nio och jag har fortfarande inte hört ngt..... Så det kmr hem lite folk till mig, Dan från gamla jobbet, några utav Philips kompisar och min kompis Andrea... Sen typ vid halvtio sitter jag och Dan och snackar i köket och då STÅR han där som GUBBEN I LÅDAN, och frågar har ni fest eller???? Jag trodde jag skulle DÖ, jag blev så jävla glad,att jag inte visst vart jag skulle ta vägen, jag hoppade in i hans famn och kramade och pussade han LÄNGE, och det läskigaste var att jag var så säker på att han var i Falkenberg, att när han stod där i dörröppning så fick ja en sån där känsla att när jag tittade på han så bara, men han känner jag igen,,,, trodde verkligen att han var i Falkenberg, men icke han hade varit hemma hela tiden och struntat i att svara för att han vet att jag ÄLSKAR när han överraskar mig...... LOVE YOU!!!

Vi hade jättekul igår, sjöng singstar, drack vin och hade allmänt trevligt....Och såklart blev min kväll bara ännu bättre när min älskling kom hem.....Så nu i skrivande stund ligger jag på hans sköna fleeceöverkast och leker me hans bärbara dator, och han står i duschen,,, vi har lekt hela dagen och det är inte allt för ofta som det händer, för alltid när jag är barnfri och ledigt så jobbar han på dagarna,,,, så denna helg kmr bli så GRYMT bra,,,,......

Idag har dem meckat med Roberts bil, dem skulle byta bromsar men skiten hade rostat fast, så det gick inte riktigt som dem tänkt sig, så den står nu utan däck o får stå så tills imorgon, då får dem ta nya tag...

Ikväll har vi inte riktigt bestämt ngt, det enda jag vet nu är att jag är HUNRIG och Philip ska fixa mat.. Så nu ska jag snart äta,,,

Puss pussar!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!