tisdag 6 november 2007

smått och gott!!!











Nu har jag fått lite bilder!!!!



Var ju som ni läst på 25 års fest för ett tag sen och det var den här 2 snygga boysen som fyllde år!!! Johan till vänster Christian till höger:)...












Är detta mannen i ditt liv????



















Festen var GRYMT kul och jag var där tillsammans

med den snygga killen som sitter bredvid mig:) <3













SHIT människa varför kan du ALDRIG vara normal??? MIFFO










Shit ett till miffo som inte kan vara normal på kort!! Den här grabben buggade me mig,, ha ha jag som är ASDÅLIG på att bugga, trampar mest på tårna,,,,






Igår var jag och Johan på Ikea:) hittade lite smått och gott.... Det är alltid kul att gå på ikea...Sen åkte vi hem till han och käkade jättegod Kassler me Ris och byggde klart hans hylla, eller han byggde jag låg i soffan:) NAJS!!!!





Idag har jag varit på kurs och sen har jag jobbat på en beställning.. Som TUR var va dem klara redan vid halvsju, så jag var hemma vid halv åtta. Åkte taxi hem me en mindre stilig neger, stor som ett hus och jag var RÄDD, brukar inte vara det men fasen då var jag det... Men men jag kom hem säkert.....



Aha OK, vad händer mer..eller vad har hänt.. JO i söndags fyllde ju min lilla älskling 2 år... Åh vad det var mysigt.. Men undra om vi missat några år för när man fråga hur mycket han fyllde så sa han FEM, högt och tydligt. Den lilla mannen är rätt bestämd så det är bara till att hålla me...Gabriel och han jagade varandra, och Gabriel säger till Filip. spring mannen annars kommer jag och tar dig, då trodde jag att ja skulle bryta ihop utav skratt... Det lät så kul....LOVE THEM!!!




Jaha Jo Philip är borta denna vecka... Mindre skoj. Han är i Karlskrona hela veckan och kmr hem på söndag... BOORING



På lördag ska jag på 30 års fest i stan, hoppas det blir kul..... Så där nu vet ni lite igen:)

PUSS PUSS!!!






Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!