onsdag 14 november 2007

Ska min J..la influensa bryta ut ngngång eller ännu bättre ge me dig???

Hej Hopp



Nu börjar jag RUTTNA på detta... Har varit risig nu till o från i nästan 2 veckor, idag har jag haft sjukt ont i örat, och ont i hela kroppen. Så skiten bryter väl ut lagomt till helgen, då jag planerat att vara ute me mina barn och leka i snön...Ska mofsa i mig alvedon och blir FRISK nu...har varken tid eller råd att vara hemma och vara sjuk.... Nu har det hunnit bli onsdag och mina barn har precis lagt sig... Ska strax hoppa i duschen och ta en tablett och lägga mig, och vänta på att min P kmr, ni vet Mr.Supriceman The love of my life:).....



Usch han ska åka bort på onsdag nästa vecka och vara ute i fält en vecka typ och vara vaken i hundra timmar, fan det är inte normalt.. En rolig sak är att vi är väldigt officiellt ett par nu, JIPPIE det tog bara typ ett par månader för han på facebook att lägga in det, men what the fuck, ännu ett bevis bara på att "i am the one and only":)....Love you baby!!!

Nu ska jag hoppa i duschen och sen bestämma mig för om jag ska jobba imorrn eller ej.. Lutar åt att jag jobbar om det inte blir värre. Så tills dess. so long...

PUSSAR

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!