onsdag 3 oktober 2007

lite uppdatering!!!

Oj HEEJ!! det var ett tag sen!! Inte meningen men har inte haft så mycket att förtella!!!I helgen har jag inte druckit en droppe!! Så skönt!! Var pigg och fräsch hela helgen..I fredags var jag hemma hos Johan och kolla på hans nya tv, den var så stor så jag blev trött och somande på hans soffa, ha ha som vanligt, han måste tycka jag är hemsk rolig att umgås med:).. I lördags serverade jag på ett bröllop. Det var jÄTTEkul... Det var vår köksmästare på jobbet, hans son gifte sig, jättefina var dem för den delen.. Vi var där typ till åtta..Sen åkte jag hem och träffade Philip... Vi gjorde typ ingenting, båda var jättetrötta, han för att han legat i fält i en vecka och jag för att jag jobbat, så det var skönt att inte göra något särskilt...I söndags så var jag och handlade lite på Ica Maxi ,blev påkörd i sidan me firmabilen, utav grannen, han sa att han inte såg mig... Men hallå, KOLLA backaspegeln nästa gång kanske... Han hade precis bråkat me sin son, det var det han skyllde på han tog på sig hela skulden.... På kvällen var jag me Philip på bio och såg Bourne bla bla bla, kommer inte ihåg var den hette men bra var den:)...

I måndags hämtade jag mina älsklingar på dagis...Vi gick hem och bara mös..Senare på kvällen kom Philip och sov här:)......

I går var jag på kurs i Solna, den var verkligen jättebra, den handlar om service.... Ska gå en gång till i november...På kvällen så kom Paula förbi, och lämnade lite kläder till min lilla Filip, vi tog lite vin, och snackade massa skit, typ vid halv nio dyker Philip upp och joinar oss, alltid lika trevligt... Och idag kommer han igen:)....

I helgen ska jag på FEST,,längtar:)... det ska verkligen bli jättekul....

Så nu ska jag kolla på Prison Break... Vi hörs..

PUSS PUSS PUSS PUSS!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!