söndag 7 oktober 2007

Fest!!!

Hej!!

Igår var fan en stressig dag!!! Vaknade vid sju, upp duscha, äta frukost, sen iväg vid nio för att lämna barnen till syrran.... Åka och klippa mig vid kvart i tolv, sen möta Patrick för att åka in till stan och fixa present till Johan och Cristian som hade 25 års fest igår,, Var så GRYMT KUL.. Blev lite full, var väl inte riktigt det jag tänkt mig....men hoppsan så kan det gå ibland...Men kul hade vi,, sjöng singstar, lekte lekar, dansade, hade allmänt trevligt.... Vi fick skjuts hem utav Robert, så jag var hemma vid halv tre. Kvällen kunde ju faktiskt slutat bättre, men såklart ska jag bli arg och skälla lite på Philip, stackaren, han får alltid stå ut me mina Ursulapsykbryt...Förlåt!!!Skäms!!!! Idag har vi inte gjort ngt speciellt, bara tagit det lungt, nu ska vi lägga oss i soffan och inte göra så mycket,,vi hörs

PUSSAR

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!