tisdag 9 oktober 2007

Fundersam Gabriel:)!!!!!

I lördags var vi på väg till min syster för att mina barn skulle sova där, jag skulle på 25 års kalas!!! Vi promenerar från Tumba Station upp till min syster, han går och funderar och frågar sedan!!
- Mamma? När man dör. Kommer man aldrig ner igen då???

Jaha vad svarar jag på det, snabbt kom jag på att Linda!! inte ljuga..

jag svarar
- Nej, vännen det gör man inte, man är där med Sante Per:) vita lögner är väl tillåtna:)????

Ok svarar han, man kan ju också fråga Guden om man FÅR komma ner igen:),,,, JAG DOG...
vilka tankar och funderingar barn har...


Idag har jag varit på Föräldrarmöte på dagis. Alltid lika spännande för att höra andras frågor. Det kom upp en hel del frågor...Både nödvändiga och onödiga!!!Men det är alltid trevligt att träffa andra föräldrar.. Man ser ju oftas bara barnen...Kul även att få höra vad som är på G på förskolan... Mycket nyheter nu i höst, det är skoj.. Mina barn trivs väldigt bra på dagis...Och det är jättekul och skönt...

Från det ena till det andra... Har blivit rätt bortskämd till att ha Philip bredvid mig den senaste tiden, har svårt att tänka mig att han inte ligger där bredvid mig... Men den natten kommer, hoppas inte alltför snart bara...Sover som Prinsessan på Ärtan när han är här...

På Lördag funderar jag på att åka in till stan och titta, var typ en hel evighet sen jag var där.. Bara ta en dag by myself...

Har idag beställt en vinterjacka en jättesnygg parkas jacka till värsta toppen priset..Har även beställt 2 par jobbarskor, ett par tofflor och ett par klackisar, haha jag och klackskor, fast tur är att den klacken inte är så hög....

Nu ska jag kolla på film:)

PUSSAR!!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!