torsdag 27 september 2007

hittar gamla vänner!!!

Ha ha det här me facebook är en rolig grej..Har hittat igen 2 gamla kompisar sen jag var i Spanien för typ 15 år sen, förstår ni jag var 15år..Hur länge sen som helst... Men kul är det!!!En tjej som heter Sara och en kille som heter Stefan.. Jättekul..

Annars då vad är det som hänt...?? Nej faktiskt inte så mycket, är hemma från jobbet idag, feber, ont i halsen, yr i bollen..Vill inte vara hemma TRÅKIGT!!!!

På lördag ska jag och min chef servera på ett bröllop, köksmästaren på jobbet, hans son ska gifta sig, ska bli skoj bara jag känner mig bättre, har verkligen inte ro i kroppen att bara ligga hemma, HATAR DET!!!Så jag ska proppa i mig alvedon, sova tidigt, så jag kan jobba i morgon!!! Det är mycket att göra i morgon, bokslut, inventering mm....Så jag behöver vara där så jag kan hjälpa JOhanna....

Nej nu ska jag lägga mig o vila en stund!!
Puss puss puss på ER!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!