måndag 24 september 2007

Jaha då sitter man här och det är måndag igen!!! Fasen vad helgerna går fort, veckorna me för den delen... Lämnade mina barn till sin pappa idag, men fick en glimt utav dem nu på kvällen då jag var förbi med vagnen och Gabriels kanin...

Helgen har varit bra.... Philip sov här natten mellan torsdag o fredag, för att sedan åka ut och mulla i skogen i en vecka... På fredagkväll kom en kompis Cissi hit och åt middag me oss, vi drack vin, och snackade massa skit, hade allmänt trevligt.. Somnade i soffan som alltid på fredagen efter ett glas vin eller två...hon åkte hem vid tio, och jag bombade i säng...

Vaknade rätt tidigt på lördagen och gick upp och putsade lite fönster och böt gardiner i ungarnas rum, sen hade vi tvättstugan och sen åkte vi till moster och morbror... Var på skopunkten och köpte nya skor till barnen o en ny jacka till Gabriel..Skönt nu har man det gjort... Grillade hos syrran och drack vin igen.. GÖTT!!!! På kvällen blev jag lite danssugen, så jag följde me Johan ,med flera till gamla Melles i Huddinge som numera heter O´Learys, helt ok,,,Johan blev lite full:) haha men han är rätt söt ändå:) Gubben:)

Kom hem vid två, så det blev inte så sent... Vaknade vid sju på söndagen, eller NEJ inte jag men mina små älsklingar:) bara gilla läget och gå upp och vara en bra mamma...

Vi var och tittade på Ida när hon spelade fotbollsmatch, gick sådär bra va? Förlorade med 4-0.. Bättre lycka nästa gång...

Kom hem till oss igen vid tre i söndags, borta bra men hemma bäst... Alltid skönt att komma hem.. Så vi gick till Tony me bilstolarna som jag lånat.. Sen gick vi hem och lagade mat... Och myste, dem somnade vid halv åtta och jag vid typ kvart i nio, HELT SLUT....

I dag efter jobbet så bestämde jag mig för att gå hem från jobbet. Så skönt..Ska nog göra det den här veckan men inte i morgon för då slutar jag 23.. har en beställning och ska leka bartender på kvällen, ja ja tändstickor som gäller på onsdag....men mucho dinero:)

På fredag ska vi nog till Garbo i Sundbyberg och kolla på ett band vars vi känner en utav bandmedlemmarna..KUL.. På lördag ska jag servera på ett bröllop,, Vår köksmästares son gifter sig, så vi ska typ vara där mellan två och åtta.. Sen ska jag träffa PHILIP..Åh längtar... längtar..

Nu orkar jag inte skriva mer... PUSS PUSS PUSS PUSS!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!