torsdag 13 september 2007

Snart är det HELG!!! YIPPIE!!!

Hej!! Idag har jag varit på en kurs i Livsmedelssäkerhet, rätt OK kurs, lite segt att sitta still så en hel dag när man är van att springa runt som en tok... Kom ganska nyligen hem!! Så det blev en lång dag:!!!

Imorgon fyller min systers man år, ska dit efter jobbet. Och sen på lördag ska vi på kräftskiva på ett landställe, som jag inte kommer ihåg vart det ligger... Men det är en kompis till Philip, eller ja mig också för den delen, :)... Ska bli riktigt kul.. Så nu orkar jag inte berätta mer, ha ha för det har typ inte hänt ngt mer, jo en sak!! Fick sova själv inatt, första natten på ett tag. Har inte pratat med Philip sen igår morse, och nu har hans telefon ingen abbonent:), mindre skoj. Men Men han ringer väl när han får tid:)

PUSSAR!!!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!