tisdag 11 september 2007

Bowling

Hej Hopp!!

Idag har det varit en skön dag på jobbet, lagom mycket att göra. Jag!!Full av energi.... Having the time of my life:)... Philip kom till mig igår, som vanligt som gubben i lådan:) .... Idag träffades vi och spelade lite bowling.. Riktigt kul... Gick sådär bra va??? Nu känner jag mig rätt trött... Fan vad man kan dras ner i stämning när man umgås med människor som är deppiga.. Tycker det är lite synd att det ska vara så, men man gör väl det automatiskt... Men gumman du vet att det bara är att ringa mig om det är ngt:!!!!OK??? Tycker inte om när du är ledsen!! PUSSAR PÅ DIG!!!

Ihelgen blir det nog kräftskiva på en kompis landställe, ska bli riktigt kul....

Nu sitter jag o väntar på om Philip ska komma eller ej!!! Vet inte om det blir så men HOPPAS!!!

Ska kolla lite Tv nu, vi hörs!!!

PUSSAR

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!