söndag 9 september 2007

Ensam mamma söker?? Ett skämt eller??

Alltså man kan ju bli irriterad för mindre.. Vilka IDIOTER ställer upp på sånt trams, typ samma som "Bonde söker fru"?? Också ett skämt.. Fan ut och ragga, signa upp dig på en dejtingsida, eller gör som jag träffa kärleken på jobbet:)..HAHA nu kan ju alla inte ha lika tur som jag att hitta en Tusse på jobbet... Men det programmet är patetiskt... Tjejen ska dejta typ 10 st, men HALLÅ i HUVUDET, hur ska hon kunna välja mellan så många.. Kärlek växer väl fram eller?? Rätta mig om jag har fel!! Men vad tror hon, att hon ska falla pladask för ngn på 2 röda eller VAD??? NEJ fy jag stör mig verkligen!! Usch blir arg bara jag tänker på skiten. Har tv kanalerna inget bättre för sig eller??? JA JA det blir nog bra... Så nu har jag avreagerat lite. Hoppas "Ensam mamma söker" går i graven fortare än kvickt!!! Bajs program!!!

GONATT!!!:)

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!