måndag 17 september 2007

Kräftskiva!!!

I lördags åkte vi till Lindesberg till en kompis landställe och hade kräftskiva!!!Hans landställe var verkligen JÄTTEFINT!! Supermysigt, synd bara att regnet ÖSTE ner på söndagen, men på lördagen när vi kom var det helt ok... Vi åt kräftor och drack massa sprit... Hade allmänt trevligt...Full blev jag!!!Men som tur var så fanns ju min Philip där och kunde kasta mig i säng:).. Ha Ha, riktigt så illa var det väl inte???

Jag har varit en väldigt svartsjuk tjej i mina tidigare förhållande, . Har tidigare varit en ganska flörtig tjej, men är inte det längre, för han betyder så otroligt mycket för mig, och jag känner att jag står stadigt på jorden, me båda fötterna på jorden, tillsammans me han...

Om man är så svartsjuk på sin pojkvän/flickvän så att man ser svart och rött och alla regnbågens färger när han/hon pratar me ngn annan tjej/kille, varför gör man likadant mot han/hon??? Jag kan inte förstå det!! Jag kanske är konstig eller så är jag fullkomligt normal.. Det här me svartsjuka kan man prata och skriva om HUR MYCKET SOM HELST, man kan debbatera om det hela tiden, jag tror ändå aldrig att man kommer fram till ngt vettigt beslut!!! Ja Ja, jag hade en fågel på min axel i morse som viskade saker till mig i mitt öra, saker som fick mig att rysa. Så den fågeln får gärna bosätta sig på min axel, och säga saker som får mig att flyga upp i skyarna när som helst jag behöver det, o just nu kan jag behöva det... Är inte deppig eller ngt sånt, utan bara skönt att få höra vissa saker ibland...


Vilken lång blogg det blev, om absolut nästan ingenting!!!! Nu ska jag förbereda mig för Nyberg och Thörbblom, ni som inte sett det, KOLLA man kan nog lära sig ett och annat... Det är alltid skönt att få berätta om sina tankar och funderingar... No bad feeling...!! Pussar!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hur gammal är du?

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!