söndag 2 september 2007

Hej Hopp!!! Nu är det söndag och ännu en helg är snart slut, fan vad fort det går. I morgon ska jag hämta hem mina barn:).,,, längtar!!!

I fredags var jag ute i stan och drack några öl med några jobbarkompisar!!! Var hemma i hyfsat tid Skönt, för man är ju helt slut på fredagar!!! igår så hjälpte jag en tjejkompis och flytta, sen var jag på 30 års fest, en tjejkompis som heter Åsa hade fest, det var skoj, blev inte så sent där heller, men är ändå helt jävla slut... Är så trött!! Har så sjukt ont i nacken, trodde jag skulle ha grym träningsvärk idag efter allt bärande igår men det har jag inte, så himla otränad är man kanske inte ändå rå!!!Idag ska jag ev träffa Cissi,, och glo på film och vi orkar, båda är trätt trötta,. hon var också på fest igår!!!

Så det var en lite uppdatering över helgen som varit!!!

PUSSAR OCH KRAMAR!!!

1 kommentar:

Jag... sa...

Yes! Tack som fan för hjälpen!

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!