lördag 8 september 2007

Smått och gott

HEEJ!!! Så var det helg igen!! Fan vad fort veckorna går!! Måndag-fredag.. Den här veckan har varit rätt keff!!! Rätt mycket strul hit och dit, rätt mycket längtan, rätt mycket tvekan om allt och ingenting... Känne mig helt skum har gjort det rätt länge!!! Vad FAAAAAANNNNNNN är det med mig, har kommit i en svacka som aldrig verkar ge mig sig. Allt bara går emot mig hela tiden... Borde egentligen vara den lyckligaste i världen:).. Men ICKE!!! Har kanske bara kommit in i en höstdepp!!! inget annat, jo så måste det vara...

I går fick jag hämta Gabriel på Dagis på förmiddagen, han hade ramlat rätt illa och slagit upp ögat, men jag behövde inte åka till läkaren me han...Men idag är det rejält blått.. Hoppas det lägger sig snart...


Annars den här veckan vad har hänt??? nej faktiskt inte så mycket.. JObbat hela veckan, på jobbet har det varit bra, roliga människor som jag jobbar me både i restaurangen och dem på Ericsson:)...

" Fri är den som vågar leva av drömmar utan att vakna av orons strömmar
Fri är den som vågar tro på livet, tro på det som står skrivet
Fri är den som tar och ger den som vågar gråta, men som sedan ler"

" Dina ögon kan glimma
Dina läppar kan le
Men gråten i ditt hjärta kan ingen se"

"Varför gråter hjärtat,
när hela världen ler.
Varför gråter hjärtat,
Det är ändå ingen som ser.
Varför gråter hjärtat
när du kärlek och lycka ger.
Varför gråter hjärtat
när den du älskar är nära dig.
Varför gråter hjärtat?"

Nej för fan Linda, ryck upp dig---It can only be better!!! Var inte så känslig, nej OK, jag lovar jag ska försöka. Men from idag ska jag ändra min livsstil. Har typ legat hela natten och vägt för och nack delar med det livet jag lever idag, och den killen som finns i mitt liv, har faktiskt kommit fram till bra lösning tror jag som nog ska funka för alla. Ska inte analysera så mycket längre, inte heller vara så jävla omtänksam utan tänka på MIG och vad jag vill och framförallt på mina barn, som jag trots allt bara har varnnan vecka och måste ta vara på den tiden tillsammans me dem...Jo det kommer bli bra, känns redan bättre nu när jag skrivit lite.....Jag är en människa som bara MÅSTE skriva när jag är deppig, glad, sur, lessen, ja jag skriver nog jämt, har jättemycket dikter som jag skrivit när jag varit ledsen, glad, mår så mycket bättre då:).. Nej vi hörs!! PUSS!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!